Вітаю вас на уроці "Ми -пасажири"!
Ви вже знаєте правила поведінки пішоходів, ознайомились з дорожніми знаками, розміткою доріг, сигналами світлофора. Перевіримо, чи добре ви пам,ятаєте матеріал попереднього уроку.
Переглянте пам,ятку та виконайте завдання:
Вікторина "Уважний пішохід":
Пазл "Дорожні знаки"
Дорога до школи у багатьох дітей пов'язана з пересуванням транспортом. Як же слід поводитись під час очікування транспортного засобу, під час поїздки у громадському транспорті, як здійснювати посадку й висадку з транспорту?
Все це ви дізнаєтесь на нашому уроці!
Все це ви дізнаєтесь на нашому уроці!
Переглянте презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1xaBLS0TK00IzvD7k_KyiVX-k5Nk88u2Y/view?usp=sharing
Ознайомтесь з пам,ятками:
Виконайте завдання:
Вправа 1. Громадський транспорт та зупинка
Вправа 2. Безпека пасажира
Вправа 3. Правила пасажира легкового та вантажного транспорту.
Домашнє завдання:
Завдання 1. Розгадайте ребуси. Слова - відгадки внесіть в форму.
1. Когда человек в Египте приручил лошадей и заменил ими медлительных быков, то родился первый пассажирский экипаж. Как он назывался?
2. Французский физик Паскаль предложил новый вид больших многоместных экипажей. Как они назывались?
3. В 15 веке к повозке прикрепили ремни. Кузов, как люльку, подвешивали к изогнутой раме повозки, что заметно смягчало движение. Что это за транспорт?
4. В 1891 году по одной из улиц Одессы, пыхтя и громыхая, двигался странный экипаж, который вызвал всеобщее изумление и смятение. Пешеходы в испуге жались к стенам домов. По внешнему виду экипаж почти совсем не отличался от обыкновенной коляски. Что это было?
Комментариев нет:
Отправить комментарий