Ми - пасажири

Вітаю вас на уроці "Ми -пасажири"!



Ви вже знаєте правила поведінки пішоходів, ознайомились з дорожніми знаками, розміткою доріг, сигналами світлофора. Перевіримо, чи добре ви пам,ятаєте матеріал попереднього уроку.


Переглянте пам,ятку та виконайте завдання:


Вікторина "Уважний пішохід":






Пазл "Дорожні знаки"




 Дорога до школи у багатьох дітей пов'язана з пересуванням транспортом. Як же слід поводитись під час очікування транспортного засобу, під час поїздки у громадському транспорті, як здійснювати посадку й висадку з транспорту? 
Все це ви дізнаєтесь на нашому уроці! 

Переглянте презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1xaBLS0TK00IzvD7k_KyiVX-k5Nk88u2Y/view?usp=sharing

Ознайомтесь з пам,ятками:






Виконайте завдання:


Вправа 1. Громадський транспорт та зупинка




Вправа 2. Безпека пасажира



Вправа 3. Правила пасажира легкового та вантажного транспорту.




Домашнє завдання:


Завдання 1. Розгадайте ребуси. Слова - відгадки внесіть в форму.

1. Когда человек в Египте приручил лошадей и заменил ими медлительных быков, то родился первый пассажирский экипаж. Как он назывался?


2. Французский физик Паскаль предложил новый вид больших многоместных экипажей. Как они назывались?


3. В 15 веке к повозке прикрепили ремни. Кузов, как люльку, подвешивали к изогнутой раме повозки, что заметно смягчало движение. Что это за транспорт?

4. В 1891 году по одной из улиц Одессы, пыхтя и громыхая, двигался странный экипаж, который вызвал всеобщее изумление и смятение. Пешеходы в испуге жались к стенам домов. По внешнему виду экипаж почти совсем не отличался от обыкновенной коляски. Что это было?

Завдання 2. За допомогою хмари тегів визначте одного з учасників дорожнього руху. Будьте уважними! До слова - відгадки потрібно підібрати синонім.
Правильне рішення (слово - відгадку) внесіть у форму відповідей.

Заповніть форму:





Комментариев нет:

Отправить комментарий